Odborné analýzy

Chcete poznat věci okolo svého webu do hloubky? Máte analytické nástroje, ale neumíte z nich vyčíst potřebné informace? Potřebujete podklady, díky kterým budete vědět jak dál s vaším byznysem?

Připravím pro vás odborné analýzy dle vašich potřeb, jako například SEO analýzu, Analýzu návštěvnosti webu, Analýzu klíčových slov a další dle vašich přání a specifikace.

 

Co vám analýzy mohou přinést?

  • Poznáte návštěvníky svého webu a jak se při návštěvě chovají
  • Zjistíte, jak si stojí váš web (ve vyhledávačích, vůči konkurenci,…)
  • Dozvíte se, zda je web dobře strukturován a je čitelný jak pro zákazníky, tak pro vyhledávače
  • Odhalí vám slabá místa webu
  • Díky analýze zlepšíte výkon webu

 

Jaké analýzy dělám nějčastěji?

SEO analýza

Rozbor stránek z hlediska optimalizace pro vyhledávače (SEO) je hlavním krokem ke zvýšení návštěvnosti webu a přílivu nových zákazníků. Zhodnotím váš web, najdu jeho slabé stránky a navrhnu vám řešení, které pak pro vás mohu dále aplikovat. Více o SEO zde.

Analýza webu

K analýze webu přistupuji, pokud chcete vědět, zda vám web slouží tak, jak má nebo cítíte, že je něco prohnilého ve státě dánském a chcete to odhalit. Zhodnotím obsah, vizuální působení, použitelnost webu i orientaci zákazníka a prověřím technické parametry.

Webová analytika

Pomohu vám přečíst výkonost vašeho webu, podívám se na jeho silné a slabé stránky. Poznáte své návštěvníky i jejich chování. Tato analýza vám může ukázat slabá místa webu nebo pomoci lépe definovat vaši cílovou skupinu.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je potřebná v mnoha ohledech, ať již připravujete nový web a chcete použít ta správná slova z hlediska následných dobrých pozic ve vyhledávačích (SEO), potřebujete klíčová slova pro práci s PPC systémy, chcete hodnotit své pozice ve vyhledávačích, srovnávat se s konkurencí na ty správné fráze a další.

Analýzy, které vytvářím vám umožní jít za lepším výkonem vašeho webu. Často jsou analýzy počátkem rozsáhlejší spolupráce, jelikož jsem schopná řešit většinu oblastí, na které analýza ukáže. Díky ní tak společně můžeme strategicky postupovat k lepším výsledkům vašeho webu.